ویوا مجنتا – پنج نکته تخصصی برای استفاده از رنگ سال 2023 در فضای خانه

برای اینکه در دنیای طراحی بتوانیم اتفاقات جدید سال آینده را پیش بینی کنیم‌، توجه به رنگ سال معرفی شده توسط شرکت پانتون کمک زیادی به ما خواهد کرد. در سال جدید هر چیزی که در تصورتان بیاید سایه‌ای از رنگ سال به خود می‌گیرد. با دانستن این نکته که رنگ امسال ویوا مجنتا نامگذاری شده است، طرح‌هایی سرشار از سرزندگی و پرماجرا به ذهنمان می‌آید. ویوا مجنتا که رنگیست میان ارغوانی و لاکی‌، دنیای طراحی را با ترکیب قرمز تیره و صورتی تندی که دارد شعله ور خواهد کرد. در ادامه به بررسی نکاتی برای استفاده از این رنگ در فضای خانه می‌پردازیم. همراه ما باشید!

فضای داخلی رنگ سال ویوا مجنتا 2023

نکته اول: محیطتان را بسنجید.

پیش از آنکه بخواهید دیوار اصلی خانه را با ویوامجنتا رنگ آمیزی کنید، به ویژگی اتاقی که می‌خواهید آن را بازطراحی کنید فکر کنید و ببینید می‌خواهید چه حال و هوایی در اتاق ایجاد کنید. این رنگ فضای خانه شما را گرم و صمیمی می‌‌کند، خصوصا اگر در فضاهایی مانند اتاق خواب و نشمین استفاده شود.

نکته دوم: از فضاهای کوچکتر شروع کنید.

اگر به اندازه کافی جسارت استفاده از این رنگ برای دیوار اصلی اتاق نشمین را ندارید، از اتاق خواب یا دفتر کاری که در خانه دارید، شروع کنید. قبل از آنکه به تغییر فضاهای بزرگ‌تری مثل اتاق نشیمن یا آشپزخانه بپردازید، استفاده از این رنگ در اتاق‌های کوچک‌تر فرصتی ایجاد می‌کند تا شجاعت انتخاب رنگی پرحرارت و چشم گیر را پیدا کنید.

نکته سوم: فضا را خنثی نگه دارید.

هنگامی که از یک رنگ چشمگیر مانند سرخابی در پالت رنگی خود استفاده می‌کنید، باید حدی را رعایت کنید، استفاده زیاد از این رنگ در فضا باعث سردرگمی و بی‌نظمی فضا می‌شود. رنگ‌‌های تندی مثل ویوا مجنتا به ترکیبی با رنگی خنثی نیاز دارد تا فضا را متعادل کند. سرخابی پررنگ به طرز شگفت‌انگیزی با رنگ‌های خنثی و سفید جفت می‌شود. اگر دیواری به رنگ سال انتخاب می‌کنید، دیوارهای دیگر اتاق را با رنگی مایل به سفید یا کرم، خنثی نگه دارید تا تمرکز بر دیوار اصلی حفظ شود. با اینکار فضا از لحاظ بصری چشم نواز‌تر و منظم‌تر به نظر می‌آید.   

رنگ سال 2023

نکته چهارم: از چیدمان رنگی استفاده کنید

اگر هنوز از انتخاب چنین رنگ تندی برای دیواراصلی خانه‌تان مطمئن  نشده‌اید، می‌توانید از اسباب و اثاثیه خانه شروع کنید. چیدمان اتاق با وسایلی به رنگ‌های ارغوانی و خنثی طرح و نقشی غنی به اتاق شما می‌افزاید، همچنین استفاده از تم‌های مختلف این رنگ‌ها در کنار یکدیگر به فضای شما عمق می‌بخشد.  ملافه‌ها، گلدان‌ها و پتوها نقطه شروع خوبی برای این کار است. در عین حال با گذشت زمان تغییر رنگ در اثاثیه برای شما راحت خواهد بود.

نکته پنجم: داستانی خلق کنید.

اگر ویوا مجنتا یک شخص باشد، احتمالا فردی جسور و پرحرارت  خواهد بود. برای اینکه به هر اتاق شخصیت خاص خودش را بدهیم پیشنهاد می‌کنیم یک دیوار اصلی برای فضا انتخاب کنید. داشتن دیواری اصلی با ته رنگی از ویوا مجنتا به سادگی شور و هیجانی به فضای شما می‌بخشد و به شکل شگفت‌انگیزی فضای شما را تغییر می‌دهد.  فرارسیدن سال جدید زمان مناسبی است تا با  انتخاب این رنگ به آرامی از منطقه امن خود خارج شوید و رنگی پرچالش و جذاب را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما کاغذدیواری fiore new با کد 220432 می‌باشد که می‌توانید از آن برای دیوار اصلی استفاده کنید و از ویژگی این رنگ در فضای خود بهره‌مند شوید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی