پارکت چوبی طبیعی سولووود به عنوان یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین پارکت ها در سطح دنیا، مطرح می باشد. برخورداری از کیفیت کم نظیر و دارا بودن استانداردهای روز دنیا، قیمت اولیه وارد کننده، تنوع رنگی بالا، واردات گسترده و شناخته شده بودن در بازار ایران، پارکت چوبی آفریقایی سولووود را به یکی از محصولات پرطرفدار در بین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در کشور تبدیل کرده است.
اگر به دنبال کف‍‍پوشی خاص هستید ما به شما پارکت چوبی براشد سولوود را پیشنهاد می کنیم. برای اطلاع از قیمت های پارکت چوبی آفریقایی میتوانید با شماره ۰۲۱۲۵۹۹۱ تماس حاصل فرمایید کارشناسان رویا طرح داخلی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

پارکت چوبی براشد (Brushed)

معمولا هر زمانی طراح نياز به فضایی گرم و با آرامشی خاص نياز دارد از پاركت چوبی به عنوان متريال كف استفاده می نمايد تا فضا را صميمی تر و جذاب تر نمايد. عمدتا پارکت چوبی در فضاهای مسکونی پرکاربردتر است به خصوص در کف اتاق خواب ها ، همچنین هرکجا که احتیاج باشد اندکی از حس صنعتی فضا کاسته شود و حس طبیعت به آن اضافه شود.

قیمت پارکت چوبی آلمانی براشد (Brushed)

پاركت چوبی با القای حس چوب به فضای مدنظر شما زيبايی خاص را برای شما به ارمغان می آورد.
شرکت رویا طرح داخلی در سری جدید محصولات خود، پارکت چوبی برجسته ای را موجود کرده است که با پرداخت براش (برجسته) روی خود از نظر زیبایی نسبت به سایر محصولات این طبقه در بازار خاص تر می باشد و می تواند پاسخگوی نیاز شما مصرف کننده لوکس پسند باشد.

برای مشاهده طرح های پارکت چوب طبیعی چند لایه  3-استریپ اینجا کلیک کنید

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی