موکت Satino، نام مجموعه ای از موکت های خلاقانه و با کیفیتی است که در روند تولید آن از الیاف پلی آمید با درخششی مشابه الیاف ابریشم ، درکنار بهره گیری از آخرین تکنولوژی تولید نخ استفاده شده است. در حقیقت استفاده از تکنولوژی پیشرفته در روند تولید این موکت ، آن را به کفپوشی مناسب و منطبق با  نیازمند های یک خانه مدرن تبدیل کرده است.

موکت پرز بلند ضد حساسیت

ویژگی های شاخص موکت مسکونی ساتینو

درخشش ابریشم

مجموعه موکت ساتینو ، نمایشی از درخشش و جذابیت است. این مجموعه ، پوششی زیبا و مناسب برای کف فضاهای مسکونی را ارایه می‌کند که بازتاب های نور در جهات مختلف آن ، باعث ایجاد روشنایی و گرما در فضاهای داخلی می شود. طیف وسیعی از رنگ ها در این مجموعه ، انتخاب های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. رنگ های آن همگی همسو با زمان هستند و با گذر زمان همچنان به روز باقی می مانند. این مجموعه موکت خانگی شامل رنگ هایی همچون بژ ، تونالیته ای از قرمزهای تیره ، رنگ های شارپ کاملا مدرن ، سبز روشن ، تونالیته ای از رنگ های طوسی و غیره می باشد. این طیف وسیع به شما کمک می کند تا محیط کاملا اختصاصی را برای خود فراهم کنید.

فوق العاده نرم

در زمان حرکت به روی موکت های مسکونی ساتینو احساسی متفاوت و خوشایند در شما ایجاد می شود. موکت های این مجموعه دارای سطحی نرم و لطیف هستند که با جذابیت تاثیرگذار خود ، شما را به لمس سطح موکت دعوت می کند. برقراری آسایش و راحتی پس از حضور این کفپوش در محیط شما ، یک تجربه منحصر به فرد را با خود به دنبال خواهد داشت. موکت های ساتینو ، با دارا بودن الیاف پلی آمید ماندگاری طولانی مدتی خواهند داشت به گونه ای که نرمی ، لطافت الیاف و قابلیت ارتجاعی آن با گذر زمان همواره پابرجا خواهد بود.

لوکس و راحت

موکت های جدید ساتینو ، برای تمامی فضاهای مسکونی که نیازمند برقراری حس آرامش و صمیمت هستند ، ایده آل است. همچنین این مجموعه برای فضای اتاق خواب ، اتاق پذیرایی و یا نهار خوری ، گرما ، آرامش ، زیبایی و نرمی را به سطح کف می بخشد. در این میان وجود طیف های رنگی مناسب در این مجموعه بر احساس برخواسته از این موکت ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود. رنگ های موجود در این مجموعه همسو با زمان است و شامل رنگ هایی همچون بژ ، تونالیته ای از قرمزهای تیره ، رنگ های شارپ کاملا مدرن ، سبز روشن ، تونالیته ای از رنگ های طوسی و غیره می باشد. ویژگی های برتر این موکت ساتینو به گونه ای است که برای انواع محیط های بسیار لوکس و راحت، قابل اجرا می باشد.

موکت خانگی

اطلاعات تکنیکی موکت ساتینو

نوع محصول : موکت رول برند Prime Floors
نوع الیاف : i۱۰۰% PA IMPREL وزن کلی : ۳٫۳۰۰ گرم بر متر مربع
وزن الیاف : ۲٫۵۰۰ گرم بر متر مربع ارتفاع کلی : ۱۵ میلی متر
ارتفاع الیاف : ۱۲ میلی متر استاندارد حریق : (cfl-s1 (EN 13501-1
عایق صدا : ۳۲dB±  مقاومت حرارتی : ۰٫۱۴m k/w±
مقاومت در برابر آب : ۵- ۴ ≤  مقاومت در برابر نور : ۶- ۵ ≤
کلاس تردد : مسکونی پرتردد ، اداری با تردد کم


برای مشاهده تمام طرح ها و رنگ بندی موکت مسکونی ساتینو کلیک کنید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی